Pages

Saturday, June 26, 2010

Hari yang cerah itu amat sesuai sekali bagi farid melakukan aktiviti yang digemarinya.Setibanya die di persimpangan taman yang ditujui nya,tidak semena-mena dia merasa dirinya dipegang oleh tangan-tangan jahat yang kuat mencengkam menusuk dagingnya terus ke tulang.Nilu rasenye.terus tersembur perkataan yang kurang enak dari mulutnya.Tersentak dgn itu,farid terus berpaling melihat gerangan yang memegang erat bahunya.OOO,rupa-rupanya zack aka zakiah..Zakiah ni keras orang nya.Dah serupa lelaki.ditambah pula dengan ilmu silat pulut yang dibelajainya,zakiah memang gemar mempamerkan kekerasan nye.Tapi zakiah ini,seorang yang keras diluar lembut didalam.Zack ini sebenarnya pon pertama kali berjoging disitu.Tiba-tiba saja ternampak kelibat farid..Terusla die mencengkam bahu mamat itu.

Farid:Laa,zakiah rupenye..ko buat pe kat sini

zack:farid,xpayah la ber-zakiah zakiah dengan ak.cukupla sekali ko melukai hatiku

farid:haha..KO ni memang lembut didalam la.So,ko nmpk makin sasa je.Dh sasa baru nk jogging ke..

zack:bukan pasal kesasaan aku jogging ni.Ak saja nk hirup udara segar.Ko pun tau kan.yg kawasan rumah ak tu byk pencemaran.Hari2 hirup asap itam,mau tumbuh misai ak ni

farid:ekele.ak dh taula alasan ko ni..

zack:so,ko buat ap plak kat sini.cari calon ke?

farid:hajatnye mcm tula mulanye..tp dh terjumpa ko ni,terbantut plak.

zack:ko ckp bantut2 ni,perli ak ke..mcm la ko tggi sgt..

farid:haha..jomla jogging sama...kite pon dh mcm merpati dua sejoli

zack:ak silat leher ko kang farid..

mereka pon bersama beriadah di tmn indah itu.sambil menghirup udara segar disulami permandangan enak yang ditonjolkn bunga2 mekar...0_O

2 comments: