Pages

Thursday, December 30, 2010

~Semalam punya cerita~

29/12/10
 Semalam pasti ramai keluar tengok bola Malaysia main.Malaysia main memang mantap.Bolos dua gol cenderahati untuk Indonesia dari khairul fahmi.Duduk tengok bola reramai memang terbaik.Budak sebelah ak jerit sampai kering saluran kerongkong.Aku kesian bagi sikit air.Sebelum bagi ak jampi skit air tu.Lepas minum je air tu dia sambung jerit balik.Die jerit bebetul dekat dengan saluran gegendang telinga aku.Fuh nasib baik tak tercabut koklea ak.Mungkin salah jampi kot.Tapi takpe,semangat budak tu tengah membara.Yelah kan,Malaysia lawan akhir ,sape tak jerit rugila.Bukan selalu.Aku pun tanpa berpikir panjang,turut jerit,menonjolkan emosi aku.high volume mase Indonesia miss penalti.Perghhhh ,tercabut gak la telinga budak depan ak.pastu kemera fokus plak kat awek2 indonesia.memang menyirap darah bebudak ni..Mane tak menyirap,fokus mengejut time awek tu tgh bukak "air-cond 2 hp".Aku dapat rasekan pengulas tu pon menyirap.Tapi puas hati gak dapat bawak balik piala.Durian runtuh lagi.Pergh,mesti masyuk punye.penuh poket diorang..o_0


~Diari Farid~

3 comments:

  1. saje je indon nk gnggu konsentrasi..last2 yg hebat ttp hebat. xyah nak sogok ngn prmpuan2 kamu. luna maya ke julia perez ke bley ke tepi sket tak? kmi xnmpk gol. haha

    ReplyDelete
  2. Tahniah Malaysia!
    Bangga woo jadi rakyat Malaysia!

    Malaysia Boleh!


    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

    ReplyDelete
  3. TiMmie:haha...

    Admiral hafiz:Pasukan malaysia mantap..sokongon berterusan perlu...o_0

    ReplyDelete